Το 2ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας μάς εξέπληξε ξανά ευχάριστα
Θερμό χειροκρότημα για τη θεατρική παράσταση «Η Κόμισσα της Φάμπρικας» στο ΠΠΙΕΔ, με πρωταγωνιστές τους μαθητές και τις μαθήτριες της θεατρικής ομάδας του σχολείου.
Για ακόμη μία χρονιά, η Θεατρική Ομάδα του 2ου ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας απέδειξε ότι η δημιουργικότητα, η συνεργασία και η αγάπη για το θέατρο μπορούν να μετατρέψουν μια σχολική παράσταση σε μια πραγματική πολιτιστική εμπειρία.
Η παράσταση «Η Κόμισσα της Φάμπρικας», που παρουσιάστηκε στις 19 Ιουνίου στο ΠΠΙΕΔ, κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κοινού και επιβεβαίωσε τη σταθερά ποιοτική παρουσία του σχολείου στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης. Το έργο, μια διαχρονική ελληνική κωμωδία γεμάτη χιούμορ, κοινωνικά μηνύματα και ζωντανούς χαρακτήρες, αποτέλεσε το ιδανικό όχημα για να αναδείξουν οι μαθητές το ταλέντο και τη θεατρική τους έκφραση.
Η παράσταση ξεχώρισε για τον ενθουσιασμό, τη φρεσκάδα και τη συλλογική προσπάθεια που αποτυπώθηκε πάνω στη σκηνή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της θεατρικής ομάδας απέδειξαν ότι το σχολείο μπορεί να αποτελεί εστία πολιτισμού και δημιουργίας, όταν υπάρχουν όραμα, συνεργασία και αγάπη για την τέχνη.
Ιδιαίτερη ήταν και η παρουσία εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και της εκπαιδευτικής κοινότητας, οι οποίοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, αναγνωρίζοντας έμπρακτα τη σημασία των πολιτιστικών δράσεων στο δημόσιο σχολείο. Ανάμεσά τους ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας Γιάννης Τομπούλογλου, οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι, εκπρόσωποι της εκπαίδευσης και διευθυντές σχολικών μονάδων της περιοχής, οι οποίοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους όσοι εργάστηκαν για την επιτυχία της παράστασης: στους μαθητές και τις μαθήτριες που ανέβηκαν στη σκηνή, στις παρουσιάστριες Δανάη Μωυσίδη και Γεωργία Γώγουλου, στον Λεωνίδα Αμπατζή για την τεχνική κάλυψη, στη Νικόλ Παπασπύρου για τη βοήθεια στα παρασκήνια, στους Γιάννη Ιντζεγιάν και Στέλλα Κοντοπίδη για τα σκηνικά, σε όλη τη θεατρική ομάδα για τα κοστούμια, καθώς και στη Στέλλα Κοντοπίδη για τη μουσική επιμέλεια. Ξεχωριστή μνεία αξίζει στους σκηνοθέτες Στέλλα Κοντοπίδη και Παναγιώτη Ρέγγα, στις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Στέλλα Κοντοπίδη και Μαρία Πρέκα, καθώς και στη Διευθύντρια του σχολείου Ελένη Καζάκου για τη διαρκή στήριξη και ενθάρρυνση τέτοιων δημιουργικών πρωτοβουλιών.
Το 2ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας απέδειξε για μία ακόμη φορά ότι η παιδεία δεν περιορίζεται στις σχολικές αίθουσες, αλλά εκφράζεται και μέσα από τον πολιτισμό, τη συνεργασία και τη δημιουργική έκφραση των νέων ανθρώπων. Και γι’ αυτό συνεχίζει να μας εκπλήσσει θετικά.
Στην επιτυχία της παράστασης συνέβαλαν καθοριστικά όλοι οι συντελεστές της θεατρικής ομάδας. Στη σκηνή εμφανίστηκαν οι μαθητές και μαθήτριες Μελίτα Ασβεστά, Εύα Αραβιάδου, Μιχαέλλα Κουτρούλη, Παντελής Μάτσκος, Άγγελος Κούλιος, Μαρία Σταυριαννάκη, Δήμητρα Οικονόμου, Άγγελος Παπαδόπουλος, Νάσια Παπαδοπούλου, Ευθύμης Κανάκης, Ηλέκτρα Μπάκο, Δημήτρης Μωυσίδης και Γεωργία Γώγουλου. Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβαν η Δανάη Μωυσίδη και η Γεωργία Γώγουλου, την τεχνική κάλυψη ο Λεωνίδας Αμπατζής και τη βοήθεια στα παρασκήνια η Νικόλ Παπασπύρου. Τη σκηνοθεσία υπέγραψαν η Στέλλα Κοντοπίδη και ο Παναγιώτης Ρέγγας, ενώ τα σκηνικά επιμελήθηκαν ο Γιάννης Ιντζεγιάν και η Στέλλα Κοντοπίδη. Τα κουστούμια ήταν αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς όλης της ομάδας, ενώ τη μουσική επιμέλεια είχε η Στέλλα Κοντοπίδη. Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί της θεατρικής ομάδας ήταν η Στέλλα Κοντοπίδη και η Μαρία Πρέκα, με τη διαρκή στήριξη της Διευθύντριας του σχολείου, Ελένης Καζάκου, η οποία στηρίζει έμπρακτα τις πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δράσεις του 2ου ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας.
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι του κ. Βλάση Κουτσούκου
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.