
Με αιφνιδιασμό υποδέχθηκαν οι κάτοικοι της Νέας Φιλαδέλφειας την είδηση ότι το τοπικό κατάστημα των ΕΛΤΑ Δεκελείας 118 κατεβάζει ρολά, στο πλαίσιο της μαζικής αναστολής λειτουργίας 204 ταχυδρομείων σε όλη τη χώρα. Το «κύμα λουκέτων» δεν περιορίζεται στην περιφέρεια, αλλά επεκτείνεται και σε μεγάλους δήμους της Αττικής, όπως το Μαρούσι, το Γαλάτσι, η Βούλα, η Δάφνη και η Καισαριανή, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.
Η διοίκηση των ΕΛΤΑ μιλά για «στοχευμένη αναδιάρθρωση» με στόχο τη βιωσιμότητα και τη μείωση κόστους, όμως η τοπική κοινωνία αμφισβητεί το επιχείρημα των «χαμηλών επιδόσεων». «Το κατάστημα εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες πολίτες, ηλικιωμένους, επαγγελματίες και μικρομεσαίους. Το να το καταργούν έτσι, χωρίς καμία ενημέρωση, είναι πρόκληση», δηλώνουν κάτοικοι και επαγγελματίες της περιοχής.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταχυδρομικών κάνει λόγο για «συρρίκνωση και αποδιάρθρωση» του οργανισμού, προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις. Την ίδια στιγμή, η ανησυχία μεγαλώνει για το πώς θα εξυπηρετούνται πλέον οι πολίτες σε πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως η Νέα Φιλαδέλφεια, όπου το ταχυδρομείο αποτελούσε ζωτική υπηρεσία καθημερινής εξυπηρέτησης. Το «λουκέτο» στα ΕΛΤΑ μοιάζει να ανοίγει, για άλλη μια φορά, την πόρτα της ταλαιπωρίας.
Σύμφωνα με τη διοίκηση των ΕΛΤΑ, οι πολίτες της Νέας Φιλαδέλφειας και των γύρω περιοχών θα εξυπηρετούνται πλέον από ταχυδρόμους και συνεργαζόμενα σημεία, με δυνατότητα ραντεβού κατ’ οίκον. Οι διανομείς διαθέτουν φορητά POS και συσκευές για συναλλαγές, ενώ για πληροφορίες ή προγραμματισμό επίσκεψης οι πολίτες μπορούν να καλούν στο 212 0000 700. Ωστόσο, η λύση αυτή προκαλεί σκεπτικισμό, καθώς πολλοί θεωρούν πως δεν μπορεί να αντικαταστήσει την άμεση και καθημερινή εξυπηρέτηση που προσέφερε το φυσικό κατάστημα.




