Το σίριαλ με τις απευθείας αναθέσεις στο Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας Ν. Χαλκηδόνας θα έχει όπως φαίνεται μακρά διαδρομή. Είναι βέβαιο ότι η απάντηση από την διοίκηση θα είναι ότι όλη η διαδικασία είναι νόμιμη και προβλέπεται από συγκεκριμένες διατάξεις τις οποίες εφαρμόζει ο Δήμος. Όσο βέβαιη και ισχυρή είναι η άποψη αυτή άλλο τόσο ισχυρός είναι ο ισχυρισμός ότι η μη διενέργεια διαγωνιστικής διαδικασίας ενδέχεται να προκαλέσει οικονομική ζημιά στο δήμο και να δημιουργήσει περιβάλλον ευνοϊκό σε ενέργειες διαφθοράς.
Όταν στις απευθείας αναθέσεις υπάρχουν και σημεία που ενισχύουν αυτούς τους ισχυρισμούς τότε η ιστορία περιπλέκεται και ο σκεπτικισμός των πολιτών ενισχύεται.
Με ποια λοιπόν κριτήρια ο Δήμαρχος Ν. Φιλαδέλφειας Ν. Χαλκηδόνας κ. Γιάννης Τομπούλογλου με την απόφασή του 408/1-7-2024 ανέθεσε «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΩΡΙΜΑΝΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΝΕΑΣ ΦΙΛΔΕΛΦΕΙΑΣ – ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ,(ΑΜ 18/2024)» σε εταιρεία, η οποία είχε ιδρυθεί σε χρόνο λιγότερο από δύο μήνες ήτοι την 8η Μαΐου 2024, όπως προκύπτει από το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.).