Το έργο της Σκρα δεν πρέπει να καθυστερήσει ούτε μια ημέρα
Με αυτή την αδιαπραγμάτευτη θέση μου που την υπηρετώ όσα χρόνια υπάρχει το πρόβλημα θα ξεκινήσω ένα κείμενο για όλα όσα ζήσαμε χθες και σήμερα
Χθες και σήμερα λοιπόν μάθαμε για άλλη μια φορά ότι οι νόμοι ισχύουν για κάποιους και για κάποιους άλλους όχι. Είναι για να εφαρμόζονται κατά το δοκούν και ότι αν έχεις «άκρες» μπορείς να πορεύεσαι και καταπατώντας τους.
Ας σκεφτούμε γιατί υπάρχουν οι νόμοι στην κοινωνία. Ας στρέψουμε το βλέμμα γύρω μας στο περιβάλλον που ζούμε και ας αναλογιστούμε τι φταίει τελικά και είναι σε αυτή την απογοητευτική κατάσταση.
Tις δύο αυτές ημέρες ζήσαμε εκβιαζόμενοι από έναν δήμαρχο ο οποίος με ψευδή στοιχεία προσπάθησε να παραπλανήσει τους πολίτες. Εντέχνως υποδαύλισε την δικαιολογημένη ανησυχία και αγανάκτηση των κατοίκων της Σκρα στρέφοντάς την προς τους κατοίκους της άλλης πλευράς που ζητούσαμε τα αυτονόητα σε μια πολιτισμένη κοινωνία. Να έχουν τηρηθεί οι νόμοι για την επιλογή που έκανε η δημοτική αρχή για εξυπηρέτηση , όχι των κατοίκων, αλλά του αμαξοστάσιου των τρόλεϊ στην περιοχή Απομάχων. ( το έργο ΔΕΝ είναι για το αντιπλημμυρικό, για το αντιπλημμυρικό αρκούσε να κοπούν τρία δέντρα και να μην ισοπεδωθεί το αλσύλλιο).
Στην χθεσινή ενημέρωση ο Δήμαρχος με την εκπρόσωπο της Περιφέρειας και την της αναδόχου εταιρείας “Εργοροής” δεν επέτυχε να αποδείξει ότι κατείχε τα νόμιμα για την κοπή των δέντρων.
Επέτυχε όμως να δημιουργήσει μια ομάδα κλακαδόρων οι οποίοι τον καταχειροκροτούσαν κραυγάζοντας ότι είναι ο καλύτερος δήμαρχος. Ο ίδιος επιδιδόμενος σε θεατρινισμούς συντηρούσε το κλίμα, μας φώναζε ότι εμείς θέλουμε να καθυστερήσουμε ενώ αυτός σκέφτεται τους πλημμυροπαθείς κατοίκους, εμείς όχι. ( δεν ξέρω αν υπάρχει κάτοικος στην περιοχή που να μην θυμάται την στάση της παράταξης του εν λόγω δημάρχου σε όλους τους προηγούμενους εκλεγμένους δημάρχους της πόλης)
Στη συνέχεια, σήμερα, το κλίμα συνεχίστηκε στο ίδιο μοτίβο, κλήθηκε η αστυνομία της παραδόθηκαν τα ίδια έγγραφα, ο εκπρόσωπος της εταιρείας αποχώρησε όλοι φαντάζομαι αντιλαμβανόμαστε το γιατί. Εκεί ο δήμαρχος μας εκβίαζε φωνασκώντας κάντε μήνυση να φαίνονται τα ονόματά σας για να ξέρουν οι κάτοικοι ποιοι ευθύνονται για το αν κάποιος πνιγεί. Κάτοικος της Σκρα ο οποίος υποτίθεται ότι ήταν εκεί ενδιαφερόμενος για την μη κωλυσιεργία του έργου μας φώναζε επίσης κάντε μήνυση και όταν του είπαμε ότι αυτό θα σταματούσε το έργο μας απάντησε ότι δεν ενδιαφέρεται. Εμείς τελικά δεν κάναμε μήνυση γιατι οι ενέργειες αυτές είχαν ενταχθεί στο συνολικό έργο και θα καθυστερούσαν το έργο. Στην συνέχεια ο δήμαρχος κάλεσε με «εντέλεσθαι» την υπηρεσία πρασίνου.
Το πογκρόμ εναντίον μας συνεχίζεται στο διαδίκτυο όπου κάτοικοι μας δηλώνουν ότι έχουν βαρεθεί να μαλώνουμε και να γκρινιάζουμε , αρέσκονται όμως σε αναρτήσεις του αδερφού του δημάρχου ο οποίος συνεχίζει να προκαλεί
Η ανεπάρκεια τους και η αδιαφορία τους να δώσουν μια λύση που να προστατεύει το περιβάλλον είναι εμφανής.
Λύση υπήρχε η οποία εφαρμόστηκε το καλοκαίρι. Κατά τις εργασίες αποκατάστασης της γέφυρας τα τρόλεϊ ακολουθούσαν άλλη διαδρομή με βενζινοκινητήρα.
Έτσι έζησα εγώ τα γεγονότα, αυτή είναι η δική μου οπτική των πραγμάτων
Πολύ λυπηρά όλα αυτά ειλικρινά.
Ας δούμε λοιπόν ποιός μέχρι τώρα καθυστέρησε το έργο.
Κατ’ αρχάς να πούμε ότι το έργο είναι ευθύνη της Περιφέρειας.
Θα κάνω μια μικρή αναδρομή έτσι όπως τα θυμάμαι , ας με συγχωρήσουν κάποιοι αν κατι δεν έχει πέσει στη αντίληψή μου
Η πρώτη μνήμη που έχω από την Σκρα πλήρως πλημμυρισμένη είναι γύρω στο μακρινό 1990 ( δεν θυμάμαι αν είναι ένα χρόνο πριν ή μετά)
Καθ’ ομολογία των κατοίκων της Σκρα ο πρώτος δήμαρχος που ενδιαφέρθηκε για το πρόβλημα ήταν ο Σταύρος Κόντος (Δυστυχώς δεν έχουμε στοιχεία για τις ενέργειες της τότε δημοτικής αρχής)
Στις επεισοδιακές εκλογές του 2010 στη πόλη μας χάνει η παράταξη του τότε δημάρχου και αναλαμβάνει η Ευτυχία Γαϊτανά Αποστολάκη. Μέλη της διοίκησης αυτής εκτός πολλών άλλων, ήταν ο κ. Γρετζελιάς και η κ. Παπαλουκά. Στη περίοδο αυτή δεν έγινε τίποτα
Στην συνέχεια έρχεται η εποχή της διοίκησης του κ. Βασιλόπουλου και κάπου εκεί ο δήμος αναθέτει σε εταιρεία την μελέτη του έργου Η μελέτη όταν κατατίθεται στην περιφέρεια (περιφερειάρχης Πατούλης) ΕΓΚΡΊΝΕΤΑΙ από Πατούλη αλλά μετά την εγκατάσταση του εργολάβου μετά από πολλές καθυστερήσεις, κρίνεται ανεπαρκής και συντάσσεται συμπληρωματική, αυτό δημιουργεί και άλλες καθυστερήσεις και τέλος ξεμπλοκάρεται τελικά το έργο όταν εγκρίνεται πρόσθετη χρηματοδότηση κάπου στον 11ο του 2023. O κ. Γιάννης Τομπούλογλου συμμετείχε στο ψηφοδέλτιο του κ. Πατούλη.
Ν. Φιλαδέλφεια 10-3-2024
Βιβή Πλατά
Εκπαιδευτικός
ΥΓ. Για να φρεσκάρουμε επίσης την μνήμη μας παραθέτω κάποια στοιχεία
Δήμος Ν. Φιλαδέλφειας
Δήμαρχοι
- 1991-2002 Παντελής Γρετζελιάς
- 2003-2006 Νικόλαος Αδαμόπουλος
- 2007-2010 Σταύρος Κόντος
- 2011-2014 Ευτυχία Αποστολάκη
- 2014-2019 Αριστείδης Βασιλόπουλος
- 2019-2023: Γιάννης Βούρος
Περιφέρεια Αττικής
Η σημερινή διοικητική μορφή και διαίρεση της Περιφέρειας Αττικής καθιερώθηκε το 2011, κατ’ εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του προγράμματος «Καλλικράτης».
Υφίσταται ως περιφέρεια από το 1987 με τη σημαντική διαφορά ωστόσο συγκριτικά με το σήμερα ότι δεν αποτελούσε Ο.Τ.Α. και η σύσταση της ως διοικητική διαίρεση, όπως και οι άλλες περιφέρειες, είχε χαρακτήρα κατά βάσιν επικουρικό για την κεντρική διοίκηση της χώρας, ενώ ο εκάστοτε γενικός γραμματέας ήταν διορισμένος από την κυβέρνηση και όχι εκλεγμένος περιφερειάρχης
Γενικοί Γραμματείς Περιφέρειας
1987–1989, Θανάσης Τσιμπούκης
1989–90, Ν. Νικολαράκος
14 Μαΐου 1990—19 Φεβρουαρίου 1991, Γεώργιος Βουρδουμπάς του Δημητρίου
Αιρετοί
2011–2014, Γιάννης Σγουρός
2014–2019, Ρένα Δούρου
2019–2023, Γιώργος Πατούλης